Tento týždeň sme uvoľnili ďalšiu verziu ScrumDesk Start!, tentokrát v.3.6 s nasledujúcimi zmenami.

Vyťaženie v tíme

Tzv. team leveling, je v podstate vizuálny indikátor vyťaženia členov tímu v porovnaní s ostatnými. Tento graf pomáha tímu samoorganizovať sa a lepšie rozložiť prácu v tíme. Pásik ukazuje koľko práce je potrebnej v sprinte dokončiť. Oranžová časť indikuje aktuálne vyťaženie kolegu.

TeamLevelling

Výkonnosť Kanban tabule

Vzhľadom na to, že je to najpoužívanejší pohľad v produkte, zrýchlili sme jeho načítanie pomocou lokálnej keš prezerača. Prvé načítanie bolo zrýchlené o 25%, pri4om nasledujúce čítania sú oveľa rýchlejšie.

Míľniky

Ak ste klientmi tlačení k dodržiavaniu dátumov dodávky jednotlivých požiadaviek, alebo chýb, potom sa vám možno zíde možnosť uviesť termín, míľnik, kedy to má byť hotové.

Due date položka je dostupná v pravom bočnom paneli pre položky backlogu.

Synchronizácia nápadov retrospektívy

Do tejto verzie bolo potrebné neustále refrešovať stránku s nápadmi. Od v.3.6 sa budú nápady synchronizovať priebežne, takže online retrospektíva už nie je problémom.

Tipy pre produktových vlastníkov

  1. Biznis hodnota musí byť zadaná
  2. Akceptačné kritéria by mali byť definované.
  3. User story zapísaná vo formáte As …. I want/i need …. so that
  4. Odhad náročnosti nie je zadaný.

Ďalšie zmeny

  • Štart sprintu pri potiahnutí prvej karty. Netreba tak samostatne štartovať sprint.
  • Impedimenty sú vizualizované výraznejšie.
  • Sprinty sú triedené v opačnom, logickejšom, poradí. Aktuálny ako prvý v zozname sprintov.
  • Šedá farba pridaní do palety farieb.
  • Dátum začiatku sprintu je možné zmeniť aj pre spustené sprinty.
  • Témy a eposy neboli správne odstránené pri ich zmazaní.
  • Zlepšená synchronizácia kariet medzi inštanciami prezeračov.
  • Synchronizácie pre newebovýh klientov API.

A čo bude ďalšie?

  1. Výkonnosť časť II.
  2. Responzívne aplikačné menu pre nižšie rozlíšenia mobilných zariadení.
  3. Prioritozácia položiek backlogu drag and dropom.
  4. Filter na základe stavu úloh.
  5. Stabilnejší layout kanban tabule
  6. + ďalšie.