Tento týždeň sme uvoľnili ďalšiu verziu ScrumDesk Start!, tentokrát v.3.6 s nasledujúcimi zmenami.
Vyťaženie v tíme
Tzv. team leveling, je v podstate vizuálny indikátor vyťaženia členov tímu v porovnaní s ostatnými. Tento graf pomáha tímu samoorganizovať sa a lepšie rozložiť prácu v tíme. Pásik ukazuje koľko práce je potrebnej v sprinte dokončiť. Oranžová časť indikuje aktuálne vyťaženie kolegu.
Výkonnosť Kanban tabule
Vzhľadom na to, že je to najpoužívanejší pohľad v produkte, zrýchlili sme jeho načítanie pomocou lokálnej keš prezerača. Prvé načítanie bolo zrýchlené o 25%, pri4om nasledujúce čítania sú oveľa rýchlejšie.
Míľniky
Ak ste klientmi tlačení k dodržiavaniu dátumov dodávky jednotlivých požiadaviek, alebo chýb, potom sa vám možno zíde možnosť uviesť termín, míľnik, kedy to má byť hotové.
Due date položka je dostupná v pravom bočnom paneli pre položky backlogu.
Synchronizácia nápadov retrospektívy
Do tejto verzie bolo potrebné neustále refrešovať stránku s nápadmi. Od v.3.6 sa budú nápady synchronizovať priebežne, takže online retrospektíva už nie je problémom.
Tipy pre produktových vlastníkov
- Biznis hodnota musí byť zadaná
- Akceptačné kritéria by mali byť definované.
- User story zapísaná vo formáte As …. I want/i need …. so that
- Odhad náročnosti nie je zadaný.
Ďalšie zmeny
- Štart sprintu pri potiahnutí prvej karty. Netreba tak samostatne štartovať sprint.
- Impedimenty sú vizualizované výraznejšie.
- Sprinty sú triedené v opačnom, logickejšom, poradí. Aktuálny ako prvý v zozname sprintov.
- Šedá farba pridaní do palety farieb.
- Dátum začiatku sprintu je možné zmeniť aj pre spustené sprinty.
- Témy a eposy neboli správne odstránené pri ich zmazaní.
- Zlepšená synchronizácia kariet medzi inštanciami prezeračov.
- Synchronizácie pre newebovýh klientov API.
A čo bude ďalšie?
- Výkonnosť časť II.
- Responzívne aplikačné menu pre nižšie rozlíšenia mobilných zariadení.
- Prioritozácia položiek backlogu drag and dropom.
- Filter na základe stavu úloh.
- Stabilnejší layout kanban tabule
- + ďalšie.