Dnes, 27.2.2014, bola zverejnená nová verzia 6 produktu ScrumDesk Desktop, nástroja pre manažment projektov riadených pomocou Scrum a Kanban.
Produkt s 5 voľnými licenciami je dostupný po registrácii.
Táto verzia je ďalším krokom k vízii intuitívneho nástroja, ktorého tabuľa sa agilným tímom prihovára.
Úpravy vznikli na základe našich skúseností so zavádzaním Agile v tímoch finančného a telekomunikačného sektora, ktoré sa vyznačujú komplexnými backlogmi, veľkými tímami (často s počtom ľudí nad 40), rýchlymi zmenami a potrebou rýchlej reakcie na prípadné problémy.
ScrumDesk Desktop v.6 je zameraná na:
- zvýšenie čitateľnosti backlogov zobrazených na elektronickej tabuli,
- lepšiu podporu Kanban vďaka vylepšeniam integrovanej Kanban tabuli a Kanban metrikám (lead & cycle time, cumulative flow chart),
- pomoc so skvalitnením praktík aplikovaných tímami vďaka integrácii viac ako 75 analýz.
Veľké agilné tímy vďaka týmto úpravám získavajú oveľa lepší prehľad nad stavom vývoja produktu a zároveň lepšiu orientáciu v komplexných backlogoch.
Pre tímy, ktoré vyvíjajú viacero projektov, je tabuľu možné vizuálne odlíšiť pozadím, a tým aj ľahko identifikovať aktuálny projekt.
Agilné tímy dnes často aplikujú Scrum a Kanban súčasne. Kanban je aplikovaný predovšetkým na implementáciu chýb a rýchlych servisných požiadaviek, často potrebných implementovať do dátumu daného SLA. Od verzie 6 je možné tieto dátumy sledovať priamo na tabuli.
Informácie o ďalších zmenách sú publikované na našej anglickej stránke ScrumDesk.com.