Tréning Produkt prakticky
Zúčastnite sa tohto praktického workshopu pre rolu product owner a naučte sa ako správne pripraviť biznis model, víziu a stratégiu pre implementáciu nápadov.
Táto simulácia skutočného života vás prevedie zákutiami produktového vlastníctva. Naučíme vás ako zmapovať svoj obchodný zámer prostredníctvom Lean Canvas, rozpoznať zákaznícke segmenty, identifikovať jedinečnosť vašej myšlienky a nakoniec aj pripraviť požiadavky, priebežne ich plánovať a realizovať pomocou agilných praktík.
Workshop je praktický. Prineste si svoj nápad a pomôžeme vám naštartovať jeho realizáciu.
Pre koho?
Produktový a projektový manažment, stredný manažment, requirement engineers a business analytici.
Kurz dopĺňa kurz Perfektný produktový vlastník o simuláciu reálneho vývoja produktu.
Ciele
- Prakticky vyskúšať produktové vlastníctvo počas simulácie vývoja vybraného produktu.
- Value Proposition Canvas, nástroj pre identifikáciu klientov a ich potrieb.
- Príprava personas.
- Tvorba produktového backlogu, eposy a biznisové témy.
- User story, písanie správnych user stories.
- Naučiť sa aplikovať Lean Startup a Minimum Viable Product prístupy.
- Príprava verzie, jej plánovanie a rozdelenie do sprintov.
- Priorizácia s použitím biznis hodnoty, rizika a ďalších atribútov správneho plánovania produktu
- Odhad dodania verzie.
- Agilné metriky a ich porozumenie.
Naše školenia sú jedinečné agilnými hrami, ktoré účastníci môžu neskôr aplikovať vo vlastných organizáciach pre zrýchlenie adaptácie na Agile.
Okrem kurzu získate
- online mentoring 1 hodinu počas prvého mesiaca po absolvovaní kurzu,
- certifikát o absolvovaní kurzu,
- prístup k prezentácii v elektronickej forme.
Agenda
- Predstavenie nápadov.
- Identifikácia problémov, ktoré nápady majú pomôcť odstrániť.
- Popis používateľov pomocou Value Proposition Canvas.
- Identifikácia Personas.
- Tvorba biznis modelu pomocou Lean Canvas.
- Hľadanie jedinečnosti na trhu.
- Identifikácia konkurencie, jej prioritizácia a vyhranenie sa voči nej.
- Inkrementálny a iteratívny prístup.
- Papierový prototype.
- Písanie user stories a job stories.
- Vypracovanie produktového backlogu pomocou Empathy Map, User Stories Mapping.
- Investičné témy a eposy. Hľadanie poriadku v produktovom backlogu.
- Minimum Viable Product
- Minimum Marketable Features/Product
- Odhadovanie biznis hodnoty a rizika.
- Určenie poradia vlastností.
- Adaptívne plánovanie verzií produktu
- Akceptačné kritériá pomocou BDD.
- Elektronické nástroje produktového vlastníka.
V prípade, že je vás málo, školenie môžeme spraviť aj online prostredníctvom Skype, GoTo Meeting, resp. Google Hangout. V takomto prípade odporúčame kvôli interakcii max. 4 ľudí na tréningu.
miestnosť dostatočne veľkú pre daný počet ľudí,
počet stolov = počet ľudí / 5 ,
projektor,
flipchart, 1 rolku flipchartového papiera a fixy, 4 farby,
blok A4 papierov,
2 balíčky post-its štandardnej veľkost, žlté,
perá.
Odporúčané rozloženie stolov
Pre efektívny tréning odporúčame nasledujúce varianty rozloženia stolov v školiacej miestnosti. V prípade, že stoly nemôžete usporiadať, prispôsobíme sa situácii.
Občerstvenie
ScrumDesk zabezpečuje občerstvenie iba v prípade verejných školení. V prípade inhouse tréningov odporúčame zabezpečiť účastníkom vodu, resp. občerstvenie podľa zvyklostí firmy.