Manažér a Agile

agile management
Manažér v agilnej spoločnosti? Oxymoron?

Zavedenie agilných praktík neznamená, že nutne musí dôjsť k radikálnej zmene organizačných rolí. A už vôbec to neznamená, že manažment nie je, napriek samoorganizácii tímov, potrebný.

Rola manažéra získava pri spolupráci s agilnými tímami nové možné rozmery. Samoorganizácia tímu, transparentnosť a priebežné riešenie obmedzení umožňuje manažérovi sa zamerať na iné aspekty vedenia ľudí.

Pre koho?

Executive management, líniový manažment, produktový a projektový manažment, team lídri.

  • Základy Agile, Lean a Scrum stručne
    • Základy adaptívneho iteratívneho vývoja produktov.
    • Scrum stručne.
    • Lean a Kanban.
  • Manažér v agile
    • Vedenie vs. riadenie.
    • Rola manažéra v agilnom tíme.
    • Manažér a ScrumMaster. Ako nastaviť zodpovednosti.
    • Základné soft skills potrebné pre podporu agilných tímov.
    • Koordinácia viacerých agilných tímov.
    • Model zodpovednosti. Dysfunkcie tímu. Vývoj tímu podľa Tuckmana.
    • Management 3.0.
  • Agilná transformácia organizácie.
    • Cynefin.
    • Riadenie procesu zavádzania agile v tíme.
    • Ako stanoviť ciele zavádzania agile.
    • Ako vyhodnocovať agilnú transformáciu.
    • Transparentné prostredie. Ako ho vytvoriť.
    • Komunity, piliere trvalej zmeny.
    • Identifikácia problémov, root cause analýza, A3 Thinking.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Vyhlásenie o ochrane osobných údajov.
Súhlasím

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Vyhlásenie o ochrane osobných údajov.
Súhlasím
Toto školenie odporúčame klientom robiť inhouse, teda priamo s tímami, ktoré potrebujete zaškoliť. Počas školenia sa zvyčajne rozvinie debata o spôsobe implementácie Agile a jej úskaliach.

V prípade, že je vás málo, školenie môžeme spraviť aj online prostredníctvom Skype, GoTo Meeting, resp. Google Hangout. V takomto prípade odporúčame kvôli interakcii max. 4 ľudí na tréningu.

    Meno a priezvisko (*)

    Email (*)

    Spoločnosť (*)

    Preferovaná forma (*)

    Poznámka

    Pre inhouse kurz budeme potrebovať:

    • miestnosť dostatočne veľkú pre daný počet ľudí,
    • počet stolov = počet ľudí / 5 ,
    • projektor,
    • flipchart, 1 rolku flipchartového papiera a fixy, 4 farby,
    • blok A4 papierov,
    • 2 balíčky post-its štandardnej veľkost, žlté,
    • perá.

    Odporúčané rozloženie stolov

    Pre efektívny tréning odporúčame nasledujúce varianty rozloženia stolov v školiacej miestnosti. V prípade, že stoly nemôžete usporiadať, prispôsobíme sa situácii.

     

    Slide111-300x225 Slide4-300x225 Slide12-300x225

    Občerstvenie

    ScrumDesk zabezpečuje občerstvenie iba v prípade verejných školení. V prípade inhouse tréningov odporúčame zabezpečiť účastníkom vodu, resp. občerstvenie podľa zvyklostí firmy.